SOLECOMUNICACIÓ
viernes, 12 de diciembre de 2008
ALTRES TROBALLES EN EL PROCÉS D'ALFABETITZACIÓ DIGITAL
Avui he trobat "el networking" i soopbook o els llibres col·laboratius.
martes, 9 de diciembre de 2008
Les Web 2.0
Avui he après que les persones que passan dels 30 són immigrants digitals. Una nova identitat a construir. De moment continuem amb l'alfabetització digital.
jueves, 4 de diciembre de 2008
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Coneixement del Medi Natural, social i cultural
Coneixement del medi natural, social i cultural
Coneixement del medi natural, social i cultural
Datos personales
sole
Immigrant digital que vol ampliar els seus coneixements per poder-los aplicar al món de l'educació.
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
►
2009
(4)
►
noviembre
(2)
►
octubre
(1)
►
febrero
(1)
▼
2008
(15)
▼
diciembre
(3)
ALTRES TROBALLES EN EL PROCÉS D'ALFABETITZACIÓ DIG...
Les Web 2.0
Sin título
►
noviembre
(12)
Alguns llibres
La clase
El maestro ignorante
Mal de esuela
El món no és cap juguina
Pedagogía Social: cartas para navegar en el nuevo milenio
Els blogs dels companys
Quadern
Making off
Hace 17 años
Reflexions entorn a les audiovisuals
És futur a Sant Sadurní D´Anoia
Hace 17 años
Pàgines per visitar
Museu de les joguines de Catalunya
maldescuela
L'ajuda dels Pweers Point
http://slideshare.com
Etiquetas
Sessions de comunicació audiovisual i educació
Seguidores