jueves, 20 de noviembre de 2008

Els videojocs a l'escola

http://www.elpais.com/articulo/sociedad/videojuego/parte/escuela/elpepisoc/20081120elpepisoc">

1 comentario:

Blog del Pitu dijo...

en aquests articles hauries de posar millor l'enllaç, és a dir que esrigui a un clic i no de copiar i enganxar, i finalment un comentari sobre el text.